צרו עמנו קשר: 03-6567070

    פגישת יעוץ
    הערכת שווי התביעה וסיכוייה
    הגשת תביעה
    לתביעה נצרף חוות דעת רפואית
    קבלת פיצויים
    במקביל להליך המשפטי ננהל משא ומתן

    תביעת תאונת דרכים –תהליך העברת התביעה…

    תביעת תאונת דרכיםתביעת תאונת דרכים – מתי קורה? מה אפשר לעשות? תהליך העברת התביעה…

    תאונות דרכים הם משהו שכל בר דעת עושה הכול בכדי להימנע מהן. תאונות יש לצערנו בשפע, תאונות קשות יותר או קשות פחות, וכשיש מעורבות בתאונת דרכים בין אם היא באשמתנו או שלא יש כמה דברים שחשוב לעשות. תאונת דרכים יכולה לגרור אחריה פגיעה פיזית, נפשית או פגיעה ברכוש, ואנו יכולים לדרוש פיצויים על הפגיעות הללו ולקבל את מה שמגיע לנו בגין התאונה. אז מה אפשר לעשות כשכבר קורית תאונת דרכים? איך מתחילים תהליך של תביעה? אל מי כדאי לפנות בכדי שינהל את התביעה?

    קודם כל – פרטים!

    אם עברתם תאונת דרכים הדבר הראשון שאתם צריכים לדאוג לו הוא הבריאות הפיזית. ולכן, אם נפגעתם פיזית אתם קודם כל צריכים להתפנות לטיפול רפואי מה שמעבר לחשיבות הברורה ישפיע גם על התביעה מאוחר יותר. אם לא נפגעתם פגיעה המצריכה פינוי לבית חולים אתם צריכים להשיג את מירב הפרטים מהצד השני. סביר להניח שיש לצד השני ביטוח ולכן אתם צריכים לבקש ממנו את מספר הפוליסה, שם, תעודת זהות, רישיון נהיגה וכל פרט אחר, ורצוי שיהיה לכם תיעוד לתאונה ואת זה תעשו בעזרת המשטרה וכמובן על ידי צילום ממצאים.

    תהליך התביעה

    לאחר שיש לכם את כל הפרטים של הצד השני וכמובן שהעברתם לצד השני גם את הפרטים שלכם, אתם יכולים לפנות לעורך דין המתמחה בתביעות תאונות דרכים. עורך דין כזה יידע איך לקבל את המקסימום מהתביעה, ואת זה הוא עושה קודם כל בפנייה לחברת הביטוח של הצד השני והעברת כל המסמכים אליה ובקשת פיצויים, ובמידה והצד השני מסכים אין בעיה, הפיצויים משולמים ועורך הדין מקבל את העמלה שלו. אם אין הסכמה בין שני הצדדים המקרה עובר להכרעת בית המשפט, ועדיף להימנע מזה אך אם אין ברירה אין ברירה.

    הדבר הטוב ביותר הוא פשוט לעשות הכול בכדי להימנע מתאונה, ועם שמירה על כמה כללים פשוטים הסיכויים שלכם להיות מעורבים באחת כזו פוחתים דרמטית. ולכן תמיד כדאי לנסוע בזהירות!