צרו עמנו קשר: 03-6567070

    פגישת יעוץ
    הערכת שווי התביעה וסיכוייה
    הגשת תביעה
    לתביעה נצרף חוות דעת רפואית
    קבלת פיצויים
    במקביל להליך המשפטי ננהל משא ומתן

    התנהלות נכונה בעת תביעה רשלנות רפואית ותאונות דרכים

    תביעות יכולות לגרום לאדם הנתבע נזק משמעותי מאוד. אדם אשר הוגש נגדו כתב תביעה חייב להיערך בהתאם לתהליך המשפטי שעתיד להגיע בגין תביעה זו. הדבר החשוב ביותר שעל אדם מעין זה לעשות הוא לשכור את שירותיו של עורך דין העוסק בתחום שבו הוגשו נגדו תביעה. בין אם מדובר בתביעות רשלנות רפואית, אשר דורשת מהאדם עורך דין נזיקין ובין אם מדובר בעבירת תעבורה חמורה יותר או פחות, אשר תדרוש מהאדם עורך דין לתעבורה או עורך דין פלילי, בהתאם לחומרת העבירה, הרי שחשוב מאוד לבחור את עורך הדין מהתחום הרלוונטי בצורה הטובה ביותר.

    תביעת בגין רשלנות רפואית – כיצד מתמודדים

    תביעות נפוצות מאוד כיום הינן תביעות בגין רשלנות רפואית. כל אדם אשר נפגע באופן פיזי כתוצאה מפעולה רפואית רשלנית של גוף רפואי או רופא, יכול  לתבוע אותם בגין הנזק אשר נגרם לו. תביעות רשלנות רפואית לא פעם אינן יכולות לשפר את מצבו הפיזי של האדם אשר נפגע כתוצאה מאותה הרשלנות, אך הפיצוי אשר יוענק לאדם בגין תביעה זו יהיה כספי. ככל שהפגיעה של האדם הינה חמורה יותר וככל שעורך הדין שלו מומחה ומקצועי יותר, כך הפיצוי הכספי אשר יקבע בסופו של תהליך משפטי הנוגע לתביעה זו, יהיה גבוה יותר. לכן, אדם או גוף רפואי, אשר נתבעים בגין רשלנות רפואית, חייבים להיערך בצורה הטובה ביותר לתביעה מעין זו ולהליך המשפטי שהיא גוררת בצידה. הדבר הראשון שעליהם לעשות זה לבחור בעורך דין מקצועי מאוד בתחום, בעל הצלחות רבות בייצוג נאשמים ברשלנות רפואית, אשר ידוע ביכולתו לסייע לכל נאשם בתביעה מעין זו, לצאת בנזק קל בסיומה של תביעה זו.

    תביעות בגין תאונת דרכים – כיצד תתכוננו אליהם היטב

    לא פעם, אנשים אשר עוברים על עבירת תנועה כזו או אחרת, יכולים לגרום לתאונה אשר עלולה להכיל בה גם נפגעים. אדם אשר נפגע בתאונת דרכים כתוצאה מאדם אחר על הכביש אשר עבר על חוק תעבורתי כלשהו, יכול לתבוע את האדם אשר פגע בו. בתחום תביעות אלו, על האדם אשר נתבע לבחור עורך דין תעבורה או עורך דין פלילי בהתאם לצורך. אם בגין התביעה שהוגשה כנגד אותו אדם נפתח הליך פלילי נגדו, הרי שהמשפט יהיה פלילי והוא יאלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין פלילי המכיר את חוקי התעבורה אשר יוכל לסייע לו בייצוג הולם. במידה ולא נפתחו כנגד אותו אדם הליכים פליליים, לא פעם הוא יוכל לבחור עורך דין העוסק בתחום התעבורה.