צרו עמנו קשר: 03-6567070

    פגישת יעוץ
    הערכת שווי התביעה וסיכוייה
    הגשת תביעה
    לתביעה נצרף חוות דעת רפואית
    קבלת פיצויים
    במקביל להליך המשפטי ננהל משא ומתן

    איך בוחרים עורך דין מתאים במקרה של תאונת עבודה?

    אם נפגעת בתאונת עבודה, אתה חייב לבחור בעורך דין שמתאים למקרה הספציפי שלך. לא כל עורך דין העוסק בתחום הנזיקין, בהכרח מבין בתחום תאונות עבודה. לכן אם עברת תאונה ואתה חושב שמגיעים לך פיצויים על הנזקים שנגרמו לך, צור קשר עוד היום עם עורך דין מהתחום.

    מה הם השלבים לבחירת עורך דין מתאים?

    שלב ראשון- ערוך מחקר באינטרנט של עורך דין בתחום תאונות עבודה. עבור על האתרים הראשונים שאתה מוצא, בדרך כלל זה מה שרוב האנשים שבמצבך חיפשו. תמיד תבחר עורך דין מסביבתך, כך שיהיה לך קל להגיע אליו לפגישות ותוכל להיות איתו בקשר תמידי לגבי התביעה שלך.

    שלב שני- התייעץ עם בני משפחה וחברים, תבדוק איתם אם הם מכירים עורך דין מתאים, אחד שעוסק בתחום תאונות העבודה באופן קבוע, לפעמים תופתעו בסוף תמצא את עורך הדין דרכם.

    שלב שלישי- הכן רשימת שאלות מבעוד מועד, תבוא מוכן לפגישות שלך עם עורך הדין. כשמגיעים מוכנים ויודעים מה לשאול זה יוביל אותך למצב שתדע בדיוק מי עורך הדין שמתאים לך אישית. השאלות יכולות להיות מה התחום הספציפי בו הנך עוסק? האם ייצגת במקרים של תאונות עבודה? האם תוכל להעריך מה תהיה התוצאה של התביעה? מה הם לדעתך סיכויי התביעה? כמה זמן זה ייקח? כמה זה יעלה?

    שלב רביעי- בצע את הבחירה של עורך הדין המתאים ביותר למקרה הספציפי שלך. תלך על פי הרגשתך הפנימית לאחר בדיקת עורכי הדין והתשובות שקיבלת. ההליכים המשפטיים במדינת ישראל לוקחים זמן רב, אז תיקח בחשבון שתצטרך להיות איתו בקשר הרבה זמן.

    אם אלו מסמכים צריכים להגיע לפגישה עם עורך הדין?

    הדברים החשובים ביותר שאיתם תצטרך להגיע לפגישה עם עורך הדין הם כל המסמכים, המידע והתיעוד שקיימים על תאונות העבודה. על מנת שתגיע הכי מוכן שאפשר לפגישה עם עורך הדין, מומלץ להכין עותק מכל המסמכים שברשותך ולהעביר אותם לעורך הדין לצורך טיפולו.