צרו עמנו קשר: 03-6567070

    פגישת יעוץ
    הערכת שווי התביעה וסיכוייה
    הגשת תביעה
    לתביעה נצרף חוות דעת רפואית
    קבלת פיצויים
    במקביל להליך המשפטי ננהל משא ומתן

    העירייה התרשלה? זה הזמן לתבוע

    מפגעים בשטחי העירייה או במועצות המקומיות הם דבר שכיח, מרבית המפגעים נגרמים בשל אי תחזוקה נאותה מצד העירייה, לדוג’ מדרכות משובשות, בורות, תאורה לקויה, מתקנים לקויים בגנים ציבוריים וכיוב’. אם נפגעת במקום ציבורי ונגרם לך נזק , אתה יכול לתבוע את העירייה.

    איך לתבוע את העירייה?

    במידה ונפגעת ונגרם לך נזק במקום ציבורי השייך לעירייה, הדבר הראשון שאתה חייב לעשות זה לתעד את המקרה. יש לצלם את מקום התאונה במספר תמונות והתמקד במפגע אשר גרם לך לנזק, כמו כן במידה ונכחו בזמן התאונה עדי ראייה, פנה אליהם באדיבות ובקש מהם פרטי התקשרות במידה ותצטרך אותם בעתיד. כאשר אתה מגיע למוקד הרפואי, ספר לרופאים כיצד קרתה התאונה, מה הרגשת באותו הרגע, כל תיעוד יעזור לך בעתיד.

    הליכים מקדמיים בטרם הגשת תביעה?

    יש לפנות לעורך דין בתחום הנזיקין אשר יפנה בשמך אל העירייה בצירוף כל המסמכים הרפואיים שברשותך, הצילומים ותאור נסיבות התאונה, תוך הקפדה על ביסוס הראיות. דיווח ראשוני זה מאוד חשוב שיעשה בסמוך לתאונה, שיהוי בלתי סביר עלול להביא לפגיעה בראיות והוכחת רשלנותה של העירייה. יחד עם שליחת המכתב תידרש העירייה למסור את פרטי חברת הביטוח או הגורם המטפל מטעמה בתביעות אלו. דיווח ראשוני וניהול ההליך בשלבים מוקדמים מגדיל את הסיכוי לקבלת הפיצוי ומקצר באופן משמעותי את זמן הטיפול בתיק. יודגש, כי מקרים אלו העירייה וחברות הביטוח אינן ממהרות לפצות את הנפגע ואף דוחות את בקשתו לפיצוי מתוך תקווה שלא תוגש נגדם תביעה לבית המשפט.התנהלות נכונה במקרה זה תגדיל את הסיכויים לקבלת הפיצוי..

    איך תדע כמה מגיע לך או כמה לדרוש?

    לצורך הערכת הפיצוי המגיע לך בעקבות התאונה יש לערוך חישוב מדויק שלכל הנזקים שנגרמו, אם מדובר בפגיעה משמעותית שהותירה בך נכות קבועה יש לערוך חישוב נזקים גם לעתיד. מהם הנזקים: הפסדי שכר בפועל, עזרת צד ג’ גם אם היא ניתנה על ידי בני המשפחה, הוצאות רפואיות, נסיעות וכל הוצאה שנגרמה בעקבות התאונה. בנוסף, מגיע לך פיצוי בגין הכאב והסבל הפיזי אותו עברת בעקבות התאונה, אלו נאמדים בהתאם לגילך, סוג הפגיעה וזמן ההחלמה. נזקים לעתיד: כאשר מדובר בפגיעה שהותירה לך מגבלה רפואית יש לבחון את השפעתה על כושר השתכרותך בעתיד, עזרת צד ג’,  הוצאות נסיעה, הטיפולים הרפואיים אותם תצטרך לעבור. במקרים של נכות קבועה יש לפנות לעורך דין בתחום, ולהביא את כל המסמכים הרפואיים ותלושי שכר לעבר, על מנת שניתן יהיה להעריך את גובה הפיצוי שניתן לקבל.