צרו עמנו קשר: 03-6567070

    פגישת יעוץ
    הערכת שווי התביעה וסיכוייה
    הגשת תביעה
    לתביעה נצרף חוות דעת רפואית
    קבלת פיצויים
    במקביל להליך המשפטי ננהל משא ומתן

    איך לבחור עו”ד תאונות דרכים

    עו"ד תאונות דרכים

    שימו לב לפני שאתם בוחרים עו”ד תאונות דרכים עליכם לעשות חקר קטן שישיג תוצאות אחרות.

    במקרים של תביעות נזקי גוף, אין הפתעות, הפיצוי מחושב על פי קריטריונים ברורים בהתאם לגיל הנפגע, חומרת הנזק (היקף הפציעה), איך אותו הנזק ישפיע על כושר ההשתכרות העתידית וכמובן כל ההוצאות לרבות נסיעות והפסד ימי עבודה שנגרמו בעקבות התאונה.

    בשל כך בחירת עו”ד תאונות דרכים מצריכה מאתנו חקר קצר אודות המשרד.

    מהר מאוד תגלו שמשרדים רבים (קטנים או גדולים) מטפלים בתחומים רחבים מעבר לתביעות נזקי גוף וביטוח לאומי. כך שבחירת משרד לפי הגודל אינה נכונה אלא תחום ההתמחות העיקרי של אותו משרד

    חומר למחשבה וטיפים לבחירת עו”ד תאונות דרכים

    מבחינה מקצועית

    עו”ד תאונות דרכים ותביעות נזקי גוף, הוא הפתרון האידאלי עבורכם, הוא מכיר את מערכת התנועה, הוא מכיר את הפגיעות העיקריות, את הטיפולים הרפואיים  ואת שמם המקצועי, הן מבחינה פיזית (שמות של עצמות בגוף, שרירים ואיברים פנימיים, טיפולי פיזיותרפיה וכדומה ) והן מבחינה נפשית (כמו התקפי חרדה, מחשבות טורדניות, עיסוק כפייתי בתאונה, אגורפוביה וכדומה). כאשר התמחות המשרד היא בתביעות נזקי גוף העורך דין גם מתמצא ויודע לקרוא אבחונים ומכיר את הז’רגון המקצועי של עולם הרפואה, כך שהוא הגורם המקשר הנחוץ ביותר בהתנהלות בין הבית חולים לבין חברת הביטוח.

    עורך דין המתמחה בתאונות דרכים ונזקי גוף לעולם לא ייצג חברות ביטוח על מנת לא להיכלא לניגוד אינטרסים. אך עו”ד תאונות דרכים שייצג בעבר חברות ביטוח בהחלט יענה על תיאום הציפיות שלכם. הוא מנוסה מצדו השני של המתרס קריטריון שמהווה יתרון רב בכל שלבי התביעה.

    מבחינה אישית

    בחירת עו”ד תאונות דרכים מחייבת את ה”קליק”. פסק דין אינו ניתן מהיום להיום ובמיוחד שמדובר בנזקי גוף ורשלנות רפואית. תביעה מסוג זה עשויה להימשך מספר שנים עד לקבלת הפיצויים, כאשר האינטראקציה בין העורך דין לבין הנפגע היא דינמית, עליכם לשלוח אליו כל בדיקה רפואית במקביל על העורך דין להתנהל אל מול כל הגופיים הממשלתיים והרפואיים ולכן אתם חייבים להיות בטוחים בקשר הארוך והמחייב.

    אם הגעתם למשרד שמתמחה רק בנזקי גוף, משרד שניהל הרבה תיקים וזכה להצלחות רבות, המלצות מפה לאוזן וכיוצא בזו, זכרו אתם לא חותמים על עסקת נדל”ן שנקבעה מראש והעורך דין משמש לך עד. אתם מפקידים את העתיד שלכם בידיים של עו”ד תאונות דרכים.

     

    מאחר ונפגעתם בתאונת דרכים ואתם מעוניינים להשיג את הפיצויים המגיעים לכם על פי חוק, משרדנו מציע לכם שירות ייחודי ללא התחייבות, מיד תוכלו להשאיר את הפרטים בטופס המיועד ולקבל הערכה ראשונית על סיכויי תביעה ועל גובה הפיצויים המשוער.