צרו עמנו קשר: 03-6567070

    פגישת יעוץ
    הערכת שווי התביעה וסיכוייה
    הגשת תביעה
    לתביעה נצרף חוות דעת רפואית
    קבלת פיצויים
    במקביל להליך המשפטי ננהל משא ומתן

    עו”ד תאונות דרכים מקרים של תאונת שרשרת

    עו"ד תאונות דרכים מקרה של תאונת שרשרת

    תאונת שרשרת מעלה את השאלה מי האשם בגרימת התאונה. הקביעה הכללית לתאונה בה מעורבים יותר משני כלי רכב מסתמכת על ההנחה כי הרכב הפוגע אינו שמר מרחק, על כן כל נהג אחרי לנזק הנגרם לרכב לפניו.

    נפגעתם בתאונת שרשרת, את מי עליכם לתבוע על מנת לקבל את הפיצויים המגיעים לכם על פי חוק, אחת השאלות שעולות בעקבות תאונות מורכבות האם לפנות לעו”ד תאונות דרכים?

    להשיג את הפיצוי המקסימלי בעקובות פגיעה כתוצאה מתאונת דרכים בכלל ותאונת שרשרת בפרט, מחייבת אותנו לפנות לעו”ד תאונות דרכים.

    לרוב, האדם הממוצע אינו יודע לאמוד את הנזק הגופני שנגרם לו, עו”ד תאונות דרכים למעשה מנחה אתכם בשלב מוקדם כיצד לתעד את הנזק הגופני והנזק ברכוש שנגרם לכם.

    המורכבות בתאונות שרשרת

    מעצם מספר כלי הרכב שנפגעו ומספר האנשים המעורבים בתאונת הדרכים והתביעות הרבות שגוררת התאונה, תאונת שרשרת עלולה להיות מורכבת במיוחד.

    די בכך שאחד הרכבים לא מבוטח, אחד הרכבים הפוגעים מנער מכל אחריות, סירוב למסור פרטים כל אלו עלולים להביא לסיבוכים בתביעה אם וכאשר חברות הביטוח יטענו כי הנזק נגרם מרכב אחר וחובת ההוכחה תוטל עלינו.

    אלו מקרים סבוכים שנדנו בבית משפט והצלחה במקרים אלו מבוססת על הכרת החוק ועל איסוף ראיות תומכות, לכן מומלץ וחשוב להיעזר בעורך דין תאונות דרכים מומחה לו הידע והיכולת לעמוד מול עורכי דין של חברות הביטוח שהמטרה שלהם היא צמצום ההוצאות לנפגעים.

    מהרו להשיג את כל המידע המקצועי הנדרש, כיצד לגבש תביעה מול חברות הביטוח ואילו אישורים עליכם להציג.

    מיד תוכלו למלא את הפרטים בתופס ההתקשרות ועורך דין תאונות דרכים מומחה יחזור אליכם עם התשובות וסיכויי התביעה ללא כל התחייבות.