צרו עמנו קשר: 03-6567070

    פגישת יעוץ
    הערכת שווי התביעה וסיכוייה
    הגשת תביעה
    לתביעה נצרף חוות דעת רפואית
    קבלת פיצויים
    במקביל להליך המשפטי ננהל משא ומתן

    מתי נגיש תביעת תאונת דרכים

    אם עברתם תאונת דרכים, ואם אתם כבר בשלבי החלמה המאפשרים לכם לחשוב גם על ההיבטים המשפטיים, כלכליים ואדמיניסטרטיביים של אירוע התאונה, מן הסתם, אחת השאלות העולות אצלכם היא מתי נגיש תביעה תאונת דרכים, והאם בכלל יש לכם זכות לתבוע ואת מי? ובכן, התשובה היא שבכל תאונת דרכים יש לכם את הזכות לתבוע וישנו לפחות גורם אחד שתוכלו לתבוע, וזאת בתנאי שנהגתם על פי החוק עם רישיון רכב, רישיון נהיגה וביטוח מתאים כמו ביטוח חובה או מקיף.

    האם באמת אין נזק?

    עו"ד תאונות דרכים

    ככלל, אתם רוצים להגיש תביעת תאונת דרכים בכל מקרה בו נוצר נזק כלשהו לכם או לרכב שלכם. במקרים מסויימים הנזק הוא ניכר ואז ברור שאתם צריכים להגיש את התביעה לגורמים המתאימים והם חברת הביטוח בה מבוטח הרכב, המוסד לביטוח לאומי במקרים מסויימים, ובמידה ויש לכם ביטוחים נוספים כמו ביטוח חיים או ביטוח בריאות, גם אל מול חברות ביטוח אלה. יחד עם זאת, ישנה מקרים רבים בהם הנזק אינו ניכר, ואתם עשויים לסיים את התהליך של תאונת הדרכים בהחלפת פרטים ותו לא.

    בכל מקרה, עורך דין צמוד

    בין שהנזק הוא ברור וניכר, ובין שאתם כלל לא בטוחים שנגרם נזק, בשני המקרים אתם רוצים לשכור עורך דין מקצועי שילווה אתכם, יעניק לכם ייעוץ משפטי מקצועי וייצג אתכם אל מול חברות הביטוח והרשויות הרלוונטיות. ישנם אין ספור מקרים בהם תאונת דרכים מסתיימת לכאורה ללא כל פגע, אך בטווח הבינוני והארוך מתחילות להתעורר בעיות בריאות שונות, בעיקר אורטופדיות שמקורן באותה תאונת דרכים שאולי כבר הספקתם לשכוח, ואז כבר לא תוכלו עוד לתבוע בגינה.

    טיפול בכל תיק התביעה מא’ ועד ת’

    עורך דין מקצועי ידאג להפנות אתכם לרופא המתאים לביצוע הבדיקות הנדרשות, וכן יבחן את כל היבטי התאונה על מנת לבחון את מידת הנזק שנגרם לכם, אם נגרם כזה, ולהכין את התביעות מול הגופים המתאימים על פי הצורך. עורך הדין יוכל לסייע לכם בטיפול במקרה מתחילתו ועד סופו, בגיבוש סכום התביעה, בפירוט הנימוקים לתביעה, ובייצוג שלכם מול הרשויות.