צרו עמנו קשר: 03-6567070

    פגישת יעוץ
    הערכת שווי התביעה וסיכוייה
    הגשת תביעה
    לתביעה נצרף חוות דעת רפואית
    קבלת פיצויים
    במקביל להליך המשפטי ננהל משא ומתן

    תהליך בקשת הפיצויים לאחר תאונת דרכים

    אם עברתם תאונת דרכים, אתם רוצים קודם כל לדאוג לבריאותכם, ולבצע את כל הנדרש כדי לייצב אותה מבלי להעסיק את עצמכם בפרוצדורות משפטיות ואדמיניסטרטיביות הקשורות לתאונה, חשובות ככל שתהיינה. מצד שני, ישנן פעולות משפטיות חשובות שעליכם לבצע לאחר תאונת דרכים, ולכן מומלץ מאוד שאחד מבני המשפחה יקח את זה על עצמו וימצא עורך דין מקצועי המתמחה בתחום של תאונות דרכים, וידאג לטפל במקרה שלכם ולטובת האינטרסים והזכויות שלכם, בזמן שאתם מחלימים מהתאונה.

    עורך דין תאונות אופנוע

    לקבל את הפיצויים המגיעים לכם

    אחת הסיבות המרכזיות לניהול מהלך משפטי לאחר תאונת דרכים היא קבלת פיצויים בגין הנזק שנגרם לכם, ולא מדובר בניסיון לעשות רווח קל, אלא בפיצויים המגיעים לכם על הנזק שנגרם לכם, ובמקרים רבים גם עלול לדרוש מכם הוצאות כספיות גבוהות בעתיד במסגרת טיפולים רפואיים ופגיעה בכושר העבודה וכדומה. כדי להגיש בקשת פיצויים לאחר תאונת דרכים יש לבחון תחילה למי פונים. בכל הקשור לביטוח הרכב, אתם צריכים לפנות לחברת הביטוח ולהגיש תביעת פיצויים.

    תביעת חברת הביטוח ו/או הביטוח הלאומי

    חברת הביטוח שלכם תפצה אתכם בעצמה במידה ואתם האשמים בתאונה ועל פי התנאים בפוליסה, או שהיא תתבע את חברת הביטוח של צד ג’ שאשם בתאונה, ותעביר אליכם את סכום הפיצויים. במידה והתאונה התרחשה בזמן העבודה, אתם זכאים לתבוע גם את הביטוח הלאומי בגין תאונת עבודה, ובמקרה כזה יהיה עליכם להיכנס למסדרונות העקלקלים של המוסד לביטוח לאומי על מנת להגיש תביעת פיצויים בגין תאונת עבודה.

    כדאי להיעזר בעורך דין מומחה

    תהליך בקשת פיצויים לאחר תאונת דרכים הוא תהליך מורכב וכזה שיכול להופיע בצורות שונות בהתאם לגוף שאותו תובעים. מהסיבה הזאת, אתם רוצים לשכור עורך דין מקצועי המתמחה בתחום זה, שיבצע עבורכם את כל תהליך הגשת בקשת הפיצויים, ויתנהל מול המוסדות הרלוונטיים משלב הגשת הבקשה ועד שלב קבלת הפיצויים. עורך דין מקצועי יכול לסייע לכם גם בהערכה חכמה של סכום הפיצויים המגיעים לכם, הערכה שיהיה קל לבית המשפט או לגוף הנתבע לקבל, מאחר והיא מבוססת על אנליזה מקצועית ומנומקת.