צרו עמנו קשר: 03-6567070

    פגישת יעוץ
    הערכת שווי התביעה וסיכוייה
    הגשת תביעה
    לתביעה נצרף חוות דעת רפואית
    קבלת פיצויים
    במקביל להליך המשפטי ננהל משא ומתן

    חיפשת משרד עורכי דין תאונות דרכים?

    עורכי דין תאונות דרכים

    מצאת משרדים שמתעסקים בכל התחומים ובין היתר מצמידים לך עורך דין לתאונות דרכים.
    עצור! ככה לא בוחרים משרד עורכי דין תאונות דרכים

     

    לפני שנציג את הקריטריונים לבחירת משרד שישיג לך תוצאות למיצוי סך הפיצויים, ראוי יהיה להציג את עורך דין לתאונות דרכים אריאל סיאג, שאת דרכו המקצועית ואת התמחותו החל בצדו השני של המתרס, במערך ההגנה המשפטית של חברות הביטוח והגופים הרפואיים הגדולים בישראל.

    נגרם לך נזק גופני או נפשי כתוצאה מתאונת דרכים, תאונת עבודה או רשלנות רפואית, הפיצויים שיקבעו לך יהיו על סמך קריטריונים מאוד ברורים ראה – תביעות נזקי גוף. רק עד שנגיע לפס”ד יהיה עלינו לעבור יחד מסע ברוקריות משותף שסופו יוביל לקבלת הפיצוי המרבי. למעשה הקריטריונים בבחירת משרד עורכי דין לתאונות דרכים נגזרים מהניסיון והיכרות מעמיקה אל מול הצד הנתבע – חברות הביטוח.

    אין חוק שאוסר על כל עורך דין לתאונות דרכים לייצג כל נפגע בבית המשפט, ועוד יותר קל להתפתות לגופים מסייעים שמציעים לכם סוג של פתרון לא סיוע משפטי ובטח שלא ייצוג משפטי.
    חשוב, כאשר נפגעת בתאונת עבודה, תאונת דרכים או כתוצאה מרשלנות רפואית פנה כמה שיותר מהר לייצוג מתאים של עורך דין לתאונות דרכים ונזקי גוף כאשר שכר הטריחה הקבוע בחוק יפורש באחוזים מסכום הפיצויים שהנפגע יקבל בתום פס”ד.

    עורך דין לתאונות דרכים – הערכה ראשונית חינם

    היות שמשרדי עורכי דין תאונות דרכים העוסקים בתביעות נזיקין מקבלים את שכרם רק לאחר התוצאה (אחוז מגבוה הפיצויים) אל תסכים להיפגש עם עורך דין לתאונות דרכים אלא אם כן הוא מציע לך הערכה ראשונית וסיכויי תביעה ללא תשלום.

    שים לב, הזמן הוא גורם חשוב מאוד בתביעות נזקי גוף וגם בחירת משרד עורכי דין תאונות דרכים היא קריטית (משרד גדול או קטן) אך הבחירה של עורך דין לתאונות דרכים חייבת להיעשות כמה שיותר מהר יותר כי הזמן הוא גורם חשוב.

    אם עוד לא הספקת לבחור משרד עורכי דין לתאונות דרכים, אנו מציעים לך לקבל ייעוץ ראשוני חינם מעורך דין לתאונות דרכים אריאל סיאג שישיג עבורך תוצאות ולכן רצוי לעשות זאת כבר עכשיו.

    עורך דין לתאונות דרכים